اتوبار تهران آتی بار

  • ۰
  • ۰

یکی از کارهایی که در بسته بندی لوازم و وسایل برای انتقال به خانه جدید باید انجام دهیم بسته بندی لباس ها است. این کار ممکن است در ابتدا امری ساده به نظر برسد اما برای اینکه آنها را بدون چروک شدگی و یا آسیب رسیدن به لباسهای مجلسی و گران قیمت بتوانیم جابجا کنیم نیازمند رعایت یکسری از نکاتی است که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.

وقتی زمان بسته بندی و جمع آوری لباس ها می رسد اولین کار دسته بندی لباس هاست. این کار به شما کمک می کند که مدیریت زمان کنید، پس از جابجایی به راحتی آن ها در جای مخصوص به آن قرار دهید.

 

چه لباس هایی را باید جدا کنیم؟

  • لباس هایی که نیاز ندارید را جدا کنید و در بسته بندی ها قرار ندهید. هیچ دلیلی وجود ندارد که لباس هایی را که از مد افتاده اند و مدتهست که آنها را نمی پوشید را به خانه جدید منتقل کنید.
  • لباس های کوچک شده بچه ها را جدا کنید. مطمئنا لباس های کودکی فرزند شما یاد آور خاطرلت شیرین کودکی اوست اما باور کنید نگه داشتن و حمل آنها هزینه و زمان بر است و ارزش نگه داری آن ها را کاهش می دهد.
  • حتم شما هم لباس های فرسوده ای را دارید که دیر یا زود می بایست از آن ها خلاص شوید، پس چه بهتر که در زمان اسباب کشی آن ها را کنار گذاشته تا هم فضای بیشتری داشته باشید و هم زمان اضافی صرف بسته بندی آن ها نکنید.
  • لباس هایی که تیپ شما نیستند. ممکن است دوستان و آشنایان شما به مناسبت جشن تولد و یا هر مناسبت دیگری برای شما لباس کادو آورده باشند که باب سلیقه شما نبوده و از آن استفاده نکرده باشید. مطمئن باشید که از این لباس استفاده بهتری نسبت به آویزان کردنش برای یک سال می توانید داشته باشد.

شما می توانید این قبیل لباس ها را فروخته یا به نیازمندان اهدا کنید.

 

لباس ها را به بر چه اساسی گروه بندی کنیم؟

جنس لباس: لباس های نخی، کتان و .. را جدا کنید و در کنار هم قرار دهید.
فصلی: لباس ها را با توجه به خنکی و گرمی آن ها برای فصل های مختلف دسته بندی کنید. به این صورت بعد از جا به جایی نسبت به فصل می دانید که کدام ها را نیاز دارید و بقیه را که در این فصل احتیاج ندارید در جای دیگر قرار می دهید.
نوع لباس: لباس های ورزشی، لباس مجلسی، لباس های روزمره و ... را به صورت جدا گانه دسته بندی کنید تا پس از جا به جایی به راحتی آن ها را در جای جدید قرار دهید.

 

نحوه بسته بندی لباس

ساده ترین روش برای آماده کردن البسه و پوشاک جهت جابجایی اسباب کشی قرار دادن کلیه پوشاک و لباس ها در ساک های بزرگ، کارتن ها و یا چمدان باشد. مشابه کاری که همه ما در زمان سفر انجام می دهیم.

اما این روش معایبی نیز دارد از جمله اینکه جهت بسته بندی و حمل پوشاک به تعداد زیاد و همچنین خانواده ها مناسب نیست. به ویژه هنگام اثاث کشی و جابجایی. چرا که این روش ممکن است موجب چروک شدن و یا کثیف شدن لباس ها به خصوص لباس های رسمی مانند کت و شلوار، شود.
 

بسته بندی لباس ها را از اتوبار تهران آتی بار بخواهید.

یکی از راه حل ها برای اینکه اسباب و وسایل در اسباب کشی آسیب نبینند استفاده از خدمات باربری اتوبار های مهم سطح شهر است. باربری ها علاوه برا انجام جابجایی و حمل بار در زمینه بسته بندی لوازم نیز آماده ارائه خدمات هستند. به این منظور یک کارگران باربری (در واقع کارگران شرکتهای اتوبار تهران) با استفاده از تکنیک ها و وسایل زیر اقدامات لازم را در جهت بسته بندی پوشاک و لباس در اسباب کشی انجام می دهند:

• بسیاری از لباس های ورزشی، لباس های زیر، جوراب، البسه کودک و موارد دیگری از این قبیل را با لایه ای از کاورهای پلاستیکی پوشانده و سپس در ساک و کارتن ها قرار می دهند.
• لباس های رسمی مانند کت و شلوار آقایان و برخی لباس های خانمها جهت بسته بندی و حمل بار در کارتن های رگال دار قرار داده می شوند.

وجود کارتن رگال دار کمک بزرگی به باربری حمل لباس ها می کند. چرا که به این ترتیب نه تنها هنگام حمل پوشاک، کثیف نمی شوند بلکه حتی چروک هم نمی شوند و پس از رسیدن بار به مقصد براحتی می توانید لباس ها را یک به یک از درون کارتن رگال دار بیرون آورده و در کمدهای خود آویزان کنید. در حقیقت کارتن رگال دار برای حمل لباس نقش یک کمد متحرک و کوچک را ایفا می کند که لباس و پوشاک خود را می توانید با استفاده از آویز در آنها قرار دهید. این نوع کارتن ها نیز از جنس مقواهای ضخیم و مقاوم جهت اثاث کشی و باربری هستند.

بسته بندی لباس هر چه بهتر و مناسب تر باشد، حمل آنها را آسان تر کرده و لباس های شما بدون اینکه کثیف و آلوده شوند، چروک شوند و یا گم شوند به دست شما در مقصد خواهند رسید.

  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • اتوبار تهران آتی بار

بسته بندی لباسها در اسباب کشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی